Selasa, 12 Januari 2010

PUMA Hina Allah - satu lagi penghinaan kepada ISLAM.

Tags



PUMA Hina Allah - satu lagi penghinaan kepada ISLAM.

Sekali lagi..... dan akan ada lagi.... dan seterusnya lagi dan lagi......
Mana orang2 "lain" yang juga nak mintak guna nama Allah sebagai tuhan mereka dalam artikel rasmi mereka memprotes perkara ini....
yang dok pertahankan hanyalah orang2 Islam sahaja.... depa dok diam aja....
Kesian aku tengok dia org ni.... kuat kutuk orang.... buka pekung dada sendiri.....
Kami jadi lebih mulia di mata orang..... hanya kerana perkara di atas ini adalah kerja orang2 jahat...
Mana ada org2 baik buat kerja kutuk orang.... maki orang....dsbnya....

Kita tak pernah membuat hinaan seperti ini di mana2 media sekali pun.........
Malah di khalayak ramai dan di setiap pergaulan..... kami orang2 Islam selalunya HORMAT kepercayaan orang2 lain.....
itu dah perintah Allah..... dan syukur 99 peratus org2 kami mengikutnya.....
Semua orang kami memang mcm tu .... kecuali yang menipu.......
maksud aku yang menutup MUKA.....
tu semua bukan orang kami....... tu semua LAKONAN orang2 lain!!!

Kenapa perkara ini terjadi???.....

Pasal Islam agama yang real..... perlembagaannya(al-quran) tidak pernah berubah dari start sampai
sekarang....
sejarahnya hebat dan sangat hebat...... dan di saksikan oleh semua orang...... sekali lagi.....SEMUA ORANG.... bukan hanya di saksikan oleh orang Islam sahaja.....
ideologi dan fakta2 dalam alquran serta hadis Nabi Muhammad sangat kuat..... dan ia di buktikan oleh bapa segala logik iaitu Ilmu Sains.......
di hujah sana sini..... masih unggul sebagai satu ideologi yg terhebat yang manusia ada.....
A-Z menterjemahkan perihal kehidupan manusia.....
dari mula sampai akhir hayat manusia.....
dari bangun pagi sampai manusia itu tidur kembali.....
dari cara bersetubuh, cara buang air sehinggalah sampai cara makan.....
Islam ada jawapannya...... sempoikan......
pasal tu aku anggap Nabi Muhammad itu sebenarnya lebih genius daripada Eistein dan Isaac Newton....

Contohnya ayat pertama yang di turun kan.... yang menceritakan kejadian asal manusia.....
walhal ketika itu..... tiada satu ilmu pun tahu mengenai perkara tersebut.......
bagaimana Nabi Muhammad mampu berkata2 seperti itu??.... dari mana baginda belajar???....
fakta beginilah yang mencabar fakta IBLIS yang lain2.......

Iblis dan Syaitan menngunakan pelbagai cara untuk men"down"kan semangat orang2 kami....... dengan mencipta pelbagai ideologi termasuk freethinker, sekularisme, feminisme dan yang paling bahaya sekali iaitu fahaman Freemason....
tetapi apa pegangan mereka???........ apa rujukan mereka???..... siapa kata mereka BENAR??....
Mereka adalah golongan yg memperjuangkan nafsu mereka berdasarkan akal logik mereka sahaja.....
tiada yang kata mereka benar kecuali gang2 Iblis....

Janganlah gannggu kami..... relax la..... cool beb....
Orang2 lain ni macam nak cari gaduh........ tapi bila gaduh... kita nak duduk mana....
lari sana.... lari sini.... makan/minum entah apa.... asyik takut saja....
kami tak pernah kacau orang2 lain......
orang lain yang kacau kami.......... so, kami terpaksa mempertahankan diri sendiri......
dan kami bukan pengganas....... itu semua penipuan orang2 "lain"......
Kalau perang pun...... yang dapat nama cuma.....:-

* ketua negara

* dan ketua askar sahaja.

Rakyat cuma sengsara dan melopong aje laaa...... hahahahhaha.....
TEPUK DADA TANYA SELERA!!!