G-K566N94YEK Lagu dah VIRAl so nak layan filemnya pulak walaupun dah terlambat...

Lagu dah VIRAl so nak layan filemnya pulak walaupun dah terlambat...



Aku rasa aku kena tonton filem Air Mata Di Hujung Sejadah ni kerana lagu ini sangat VIRAl sangat di Tiktok dan Youtube... walaupun terlambat tapi masih tidak terlewat....

Filem ni biasa-biasa sahaja....
kontennya hanya melibatkan hal anak angkat dan kekeluargaan....
tapi yang membuat aku kagum dan tersentuh ialah penghayatan pelakon-pelakon mereka yang sangat "sampai" ke hati aku...
semua yang menonton sebelah kami pun teresak-esak menahan sebak menonton filem ini...
boleh dikatakan 70% babak-babak dalam ni adalah babak-babak yang sedih...
habis basah baju kami mengelap air mata berjujuran di pipi masing-masing...

bagi aku filem ini biasa tetapi pelakon mereka adalah sanagat hebat...
tak rugi jika kalian ingin menonton di wayang atau di Neflix pada masa akan datang...

Ok chow.... Salam sejahtera....




0 Ulasan