G-K566N94YEK Aku dan Isteri Shopping Raya 2024

Aku dan Isteri Shopping Raya 2024


Pada 23 Mac dan 24 Mac.. aku fokus untuk keluar ke GM Klang dan IOI Putrajaya untuk membeli belah persiapan baju raya kami berdua..


Pelik tapi benar.. banyak kedai kosong ssekarang..



Dari feedback yg aku dapat.. ini semua kesan PKP dan paling teruk sekali ialah impak dari jualan Online di TIKTOK..


SHOPEE dan LAZADA pun agak tenggelam skrg.. ini adalah satu trend yg mungkin sedang rancak terjadi.. tak tahu sampai bila..


Dari pengamatan aku kenapa Tiktok menjadi fenomena ialah HARGA PRODUK mereka jauh lebih murah dan dipercayai..


Antara yg ketara bezanya ialah pada oakaian wanita.. di GM Klang harga dalam rm120 tetapi di Tiktok boleh jatuh ke rm50 hingga rm80.. 


Alhamdulillah semua perkara dah dapst tahun ni kecuali kasut raya aku je..


Semoga Allah permudahkan urusan kita semua dalam menyambut perayaan Aidilfitri kali ini..


Dan semoga seluruh umat Islam dilindungi Allah terutamanya di Palestin.. aamiin Ya Rabb












 

0 Ulasan