G-K566N94YEK Diary Aku - 13 Januari 2024

Diary Aku - 13 Januari 2024

 


Sempena Ulangtahun kelahiran aku pd 11 Jan.. aku belanja anak² aku yang ada kelapangan masa saja pada tahun ni...



Maklumlah semua dah besar².. masa dan keadaan berubah.. aku dan manusia harus faham situasi ini..



Kebetulan pula pada 11 januari aku sakit gout.. so lewatkan ke 13 januari yg jatuh hari sabtu..



 Apa yg best hari ni jugak.. anak aku Raja Fhirdaus belaja berdikari naik transport awam untuk jumpa aku sendiri di Putra Height.. 



Dari putrajay ke putra height megambil masa selama 2 jam juga.. 2 bas ke putrajaya MRT.. naik MRT ke LRT Sungai Besi.. dan last ke LRT Putra Height..



Seronok aku anak aku tu berjaya.. dia ada mild autism tetapi berusaha untuk jadi normal.. aku bangga dengan dia.. insyaallah dia mampu survive dalam dunia yg fana ni..



Lepas sampai belanja rojak SS15.. lepas tur riadah.. dan malam makan heavy sikit kat The Roundabout Putra Height..


Aktiviti simple tetapi amat bermakna.. Raja Nor Furqaan aka Dekno yg datang dari Seremban pun aku hargai hanya kerana nak bersama ayahnya.. terharu aku..



Dari seremban selamba je dia naik motor skuter dia.. tak sampai 2 jam lbh naik motor balik seremban balik..





Bini aku dan Faiz pun sangat sporting melayan karenah mereka.. kami dah semakin serasi sebagai satu famili..

Syukur Alhamdulillah...













0 Ulasan