G-K566N94YEK DASAR PENSWASTAAN NEGARA HARUS DIHAPUSKAN!

DASAR PENSWASTAAN NEGARA HARUS DIHAPUSKAN!

Mohon team PM @MuhyiddinYassin & Jabatan Perdana Menteri menghapuskan perlahan-lahan DASAR PENSWASTAAN NEGARA yang banyak mengambil PEROLEHAN KERAJAAN selama ini.

Sebuah Kerajaan yang kaya dan pandai menguruskan kelangsungan hidup pasti menjentik hati rakyat untuk semakin YAKIN & SAYANGkan kalian wahai pemimpin Malaysia.

Mohon SERAP KEMBALI semua Entiti Perniagaan yang telah diswastakan seperti TNB, SYABAS, MAS, PETRONAS dan banyak lagi kembali menjadi entiti kerajaan.

Jadikan Malaysia sebagai sebuah Syarikat Milik Rakyat Malaysia terutamanya BUMIPUTRA (Pensyarikatan Malaysia??). Pasti akan timbul semangat patriotik dan perasaan sayangkan Negara dan Kerajaan.

Tolong berhenti mencipta KAPITALIS yg sampai ke hari ini majoritinya ketika mereka susah pun masih meminta² BANTUAN KERAJAAN!!

RAKYAT makin sedar hanya segelintir ORANG ATAS KAYANGAN sahaja yang prihatin orang bawah. Orang atas selalu pandang HINA org bawah & orang sederhana.

Dah kaya pun masih MINTA TOLONG dari kerajaan. Bukannya nak membantu. Dasar yang mencipta ORANG ATAS ini tidak lain adalah DASAR PENSWASTAAN NEGARA yg diasas oleh ATUK 94.

Seorang LEGENDA seperti Atuk 94 tidak semestinya HEBAT sentiasa. Dasar Atuk banyak kosmetik dan impaknya nampak HEBAT TAPI DALAM KADAR YANG SINGKAT!!

#MuhyiddinYassin #PerdanaMenteri
#KabinetBekerja #MalaysiaBaru

0 Ulasan